Klacht: 3 weken en nog niks ontvangen

Karg4335 op 17 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 november een xxl muismat besteld bij Redux Gaming. Zou de volgende dag geleverd worden.. inmiddels is het 3 weken later en heb nog niets ontvangen.Pakket zou bezorgd worden tussen 17.00 en 22.30. Niemand geweest! Zending vervolgens 1a 2 dagen vertraagd.Vandaag om 19:34 mail gekregen dat zending ook deze avond nog zou worden bezorgd tussen 17:30 en 22:30 uur. Mooi op tijd die mail! Vervolgens track en trace bekeken, status vezorging vertraagd, bezorging morgen……bericht van 19:24: ‘ontvanger is niet aanwezig.Dat is helemaal niet waar. Traceercode is JVGL06177406001722137378

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket zsm bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 december 2021 om 17:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het steeds mis gaat met de bezorging. Het kan in deze tijd voorkomen dat je pakket vertraagd is, we hebben het enorm druk. Een melding dat je niet thuis bent, als je dat wel bent, is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor!

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Karg4335