Klacht: 3 uur zitten wachten op mijn pakket

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou tussen 13.00-15.00 uur bezorgd worden, uiteindelijk is dit 17.50 uur geworden, heb dus de hele middag thuis zitten wachten. En dit is niet de eerste keer, of ze komen uren te laat of ze bellen aan en zijn al weg voordat je de deur open kunt doen. Bel je postnl dan krijg je altijd lulsmoesjes. Dit is niet normaal gewoon, waarom gaat het jaren goed en de laatste 1.5 – 2 jaar nooit meer. Keer op keer op keer dat ik iets bestel dat via postnl bezorgd moet worden is het niet op tijd terwijl je er een hoop geld voor moet betalen.

Dat is simpel, als er een bezorgtijd doorgegeven wordt moet het pakket gewoon bezorgd worden in deze periode. Mensen zitten niet voor niets thuis te wachten. Denkt u dat ik niets anders te doen heb ofzo??

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juni 2017 om 18:03 geantwoord

Geachte mevrouw Dijkhuizen,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger het pakket niet binnen het aangegeven tijdvak bij u heeft kunnen aanbieden. Ik snap dat u dit vervelend vindt.

Wij doen ons uiterste best om in te schatten wanneer de bezorger bij u langs zal komen. Onvoorziene omstandigheden kunnen er echter voor zorgen dat de bezorger later of zelfs eerder bij u langskomt dan verwacht. Het tijdvak dat wij geven is dan ook een indicatie en geen garantie.

Bij het bepalen van het tijdvak kijken wij naar de gerealiseerde bezorgtijden van de afgelopen 4 weken. Aan de hand hiervan kunnen wij aanpassingen maken als het tijdvak regelmatig niet gehaald wordt.

In ieder geval wil ik mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Heeft op 28 juni 2017 om 19:58 geantwoord

Slecht excuus als je 5 uur thuis hebt zitten wachten en zeker omdat dit niet de eerste keer is. De laatste 1.5 jaar is het knudde met de bezorging. Ik ben zelfs een keer aangesproken door een bezorger over dat ik niet thuis was (hij was te vroeg) en dat was niet op een nette manier (hier heb ik toen ook over gebeld), maar ook toen kreeg ik een slecht excuus. De service van Postnl is onder het niveau, ver onder het niveau.

Alle klachten die gemeld zijn door kimodijk