Klacht: 3 uur vertraging zonder enige uitleg/ verwittiging met Corendon

op 20 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 1 oktober 2011 zouden wij om 23.45uur van Antalya naar Amsterdam vliegen met Corendon vlucht CAI603 , om 20.15uur werden wij van ons hotel (Presa di Finica) in Finike opgehaald en om 22.15 uur kwamen wij op het vliegveld in Antalya aan,daar stond reeds aangegeven op borden dat onze vlucht niet om 23.45 uur maar om 2.00 uur s’nachts zou vertrekken , 2 uur vertraging dus. Een reden of verdere uitleg bleef uit. Nadat wij voor 30 euro een plek met beenruimte en prioriteit wat betreft onze koffers hadden aangeschaft, begon het lange wachten. Nog steeds was er niemand die ons vertelde waarom onze vlucht 2 uur vertraging had.
Om 2.20 uur konden wij door de gate, het was er bomvol, we konden niet zitten net als vele andere passagiers. Het personeel van Corendon, 2 dames , negeerden alle vragen die mensen stelden , over het hoe en waarom. Er volgde niets dan een geergerde glimlach. Er kon niet gecommuniceerd worden. Het komt er op neer dat we om 3.10 uur vertrokken . Dat is dus meer dan 3 uur vertraging. Eenmaal op Schiphol bleken de priority kaartjes van onze koffers te zijn verdwenen en moesten we alsnog behoorlijk lang op onze koffers wachten. We vonden het geen doen, dat je gewoon zonder enige informatie , zonder enige fatsoenlijke service drie uur lang moet wachten in het holst van de nacht.
Jammer Corendon.

Een geldelijke vergoeding lijkt ons gepast.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 05 december 2011 om 12:29 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Helaas wordt Corendon Vliegvakanties af en toe geconfronteerd met een vluchtvertraging. Vervelend voor ons, maar zeker voor u als cliënt. Zolang de overheden in de Europese Unie nog geen optimaal gebruik van het luchtruim toestaan en geen geïntegreerd systeem van verkeersbegeleiding hebben ingevoerd, zullen
vertragingen blijven voorkomen, waarvoor wij dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door merijns