Klacht: 3 maanden geleden klacht ingediend maar tot heden nog niks gehoord

op 29 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden (26-02-2016) pakketten naar China gestuurd, paar weken later is het aangekomen, maar het pakket was helemaal nat aangekomen, de inhoud(voedsel) was helemaal nat, waardoor het niet meer te eten is. Dus heb ik 3 maanden geleden klacht ingediend bij PostNL, heb ik dit volgnummer ontvangen: 02972213. Maar tot nu toe nog geen reactie ontvangen.

Als de klacht zo snel mogelijk wordt opgelost met schadevergoeding.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 juli 2016 om 12:41 geantwoord

Goedemiddag heer/mevrouw Chen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een klacht heeft ingediend onder casenummer 02972213. U geeft aan dat u daar helaas nog geen reactie over mocht ontvangen. Excuses voor het ongemak. Hierover het volgende.

Volgens mijn gegevens is er een case-eigenaar en e-mailuitwisseling geweest. Op 20 jul jl. heeft mijn collega een reactie gestuurd naar het volgende e-mailadres: tigerkitty1985@gmail.com. In de gegevens van dit bericht zie ik dat u een ander e-mailadres als contactgegeven voorstelt: chendan8369557@hotmail.com. Kan u nakijken of u reactie heeft ontvangen op tigerkitty1985@gmail.com? Mocht dit niet het geval zijn, verneem ik graag een reactie van u.

Wij hebben het onderzoek uitgezet en komen zo gauw mogelijk met een gepaste oplossing. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 04 augustus 2016 om 21:51 geantwoord

Dat e-mailadres(tigerkitty1985@gmail.com) ken ik niet. Ik heb paar maanden geleden een bericht gekregen van PostNL waar ik informatie moest geven over het pakket, adres etc. Maar daarna geen bericht meer terug gekregen. Zie hier: http://imgur.com/a/bezVn

Reactie van de melder van de klacht dchen

1 jaar geleden - Dat e-mailadres(tigerkitty1985@gmail.com) ken ik niet. Ik heb paar maanden geleden een bericht gekregen van PostNL waar ik informatie moest geven over het pakket, adres etc. Maar daarna geen bericht meer terug gekregen. Zie hier: https://imgur.com/a/bezVn

Alle klachten die gemeld zijn door dchen