Klacht: 3 maanden geleden klacht ingediend maar tot heden nog niks gehoord

op 17 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden (26-02-2016) pakketten naar China gestuurd, paar weken later is het aangekomen, maar het pakket was helemaal nat aangekomen, de inhoud(voedsel) was helemaal nat, waardoor het niet meer te eten is. Dus heb ik 3 maanden geleden klacht ingediend bij PostNL, heb ik dit volgnummer ontvangen: 02972213. Ik heb paar maanden geleden een bericht gekregen van PostNL waar ik informatie moest geven over het pakket, adres etc. Maar daarna geen bericht meer terug gekregen. Zie hier: https://imgur.com/a/bezVn

reactie op mijn klacht, en schadevergoeding

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte meneer Chen, Uit uw bericht begrijp ik dat de klacht die u 3 maanden geleden heeft ingediend nog niet is afgehandeld. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik zie dat er een e-mail is gestuurd met de vraag om informatie. Ik kan echter niet zien dat daar een reactie op is gekomen. Ook staat er in de case een andere e-mail adres dan u hier heeft opgegeven. Kunt u mij het juiste e-mail adres sturen en de gegevens die gevraagd zijn in de e-mail? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 augustus 2016 om 14:24 geantwoord

Geachte meneer Chen,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door dchen