Klacht: 3 maanden geleden klacht ingediend maar tot heden nog niks gehoord

op 01 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 maanden geleden (26-02-2016) pakketten naar China gestuurd, paar weken later is het aangekomen, maar het pakket was helemaal nat aangekomen, de inhoud(voedsel) was helemaal nat, waardoor het niet meer te eten is. Dus heb ik 3 maanden geleden klacht ingediend bij PostNL, heb ik dit volgnummer ontvangen: 02972213. Maar tot nu toe nog geen reactie ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als de klacht zo snel mogelijk wordt opgelost met schadevergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 augustus 2016 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een klacht heeft ingediend maar nog geen reactie van ons heeft ontvangen.

Het onderzoek is op 12-07-2016 opgestart, het onderzoek voor deze zending loopt daarom op dit moment nog. Ik wil u dan ook vragen dit af te wachten.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door dchen