Klacht: 3 maal 89.97 betaald

op 27 september 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

moest 2 maal 89.97 betalen en hebben het 3 maal eerste betaling 2/6/2017 2de 5/7/2017 3de 14/8/2017 ik moet van jullie 89.97 euro terug hebben dat je te veel af gehouden heb dank u gerda gerstmans

Gewenste Oplossing:

niets

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Gesrtmans,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben de financiële administratie opdracht gegeven om opnieuw een opdracht in te voeren zodat u uw geld terug krijgt.
Binnen enkele dagen zal u het bedrag terug hebben op uw bank.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Joyce
Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door gerda gerstmans