Klacht: 3 leveringen nodig voor 1 pakket

op 21 juli 2017 over Parcel International in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had 1 pakket aangemeld naar Engeland via UPS

Bij eerste levering werd aangegeven dat adres niet klopte, hebben 3 keer geprobeerd aan te leveren. Hierop moest het pakket retour komen, sturen ze het retour naar een verkeerd adres. Vervolgens is het pakket 2 weken kwijt, waarop ik melding krijg dat het in Nederland weer is bezorgd. Heb geen pakket ontvangen en ook nergens voor getekend. Krijg de dag erop bericht dat het pakket toch in Engeland is bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Alle overige kosten voor retour en de nieuwe zending terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parcel International over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Parcel International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parcel International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parcel International

Heeft op 18 oktober 2017 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Viergever,

we nemen uw klacht serieus en willen dit ook graag met u oplossen. Volgens onze gegevens loopt is er al een tijd contact tussen u en onze helpdesk. We willen u zo goed mogelijk helpen en zullen via huidig contact deze case verder met u oplossen.

met vriendelijke groet,

Team Webcare Parcel International

Heeft op 18 oktober 2017 om 14:55 geantwoord

verantwoordelijkheid word afgeschoven!

Alle klachten die gemeld zijn door VRemco