Klacht: 3 klachten voor Violia in 1x

op 19 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

klacht 1: Lijn 27 (zowel van Deurne naar Venray als van Venray naar Deurne)
Daarvan kloppen de tijden niet op 9292.nl

klacht 2: Lijn 27 (tijd kan ik niet aangeven en datum ook niet, aangezien er NIET JUIST afgestempeld word op de dagkaart) Daar lag zelfs glas in de bus en langs mijn stoel, overal gorigheid langs de stoelen en véél kauwgoms op de achterkant van de stoelen, lijkt wel een achterstandswijkbus ipv regiobus.

klacht 3: Hiervoor heb ik al 2x naar Violia gebelt, met als gevolg 2x een slecht-in-elkaar-gezet keuzemenu. Kies je om de IT-afdeling aan de telefoon te krijgen, krijg je alsnog een andere afdeling, vorige keer voor gekozen om het hele menu door te gaan en was ruim 1:30minuut kwjit omdat ik automatisch teruggestuurd werd naar 2 keuzes ervoor.

Belachelijk gewoon!!!!

Gewenste Oplossing:

Als alles is opgelost, en ik mijn excuses krijg voor het ongemak aan de telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Martens