Klacht: 3 Dagen te laat en er wordt gelogen aan de telefoon

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Naast het feit dat mijn bestelling woensdag geleverd had moeten worden, wordt er keihard gelogen aan de telefoon. Meneer aan de telefoon zegt dat de bezorger eerst langs de parcelshops gaat en dat mijn pakket zeker binnen een half uur geleverd wordt. Niet waar dus. Ik begrijp dat het druk is, maar de voorbereiding en de service van DHL is ruk. Morgenochtend heb ik het pakketje nodig, maar heb geen tijd meer om het op te halen. Was DHL eerlijk en duidelijk geweest, dan had ik iets anders kunnen regelen. Dank je wel DHL voor het verpesten mijn planning. Tracking: JJD00002400455962751137

Als het pakket vandaag nog op een ander adres geleverd kan worden en ik daardoor mijn geld niet kwijt ben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 14:44 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op 20 december vond de eerste bezorgpoging plaats. Volgens mijn gegevens is er die dag niemand thuis aangetroffen. Zo te horen was u aanwezig maar heeft u niemand thuis aangetroffen. Excuses hiervoor. De zending is de volgende dag opnieuw gepland voor levering. Echter heeft u die dag de levering van uw zending aangepast naar leveren bij een parcelshop. Waardoor de bezorging van de 21ste is komen te vervallen. Uw zending is doorgepland naar leveren voor vandaag. Zodra uw pakket klaarligt op de parcelshop ontvangt u hiervan een e-mail.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 22 december 2017 om 14:51 geantwoord

Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, kan ik het pakket niet meer ophalen. Ik werk tot 10 uur en de parcelshop is open tot 8 uur. Als er gelijk werd gezegd dat met het wijzigen van de aflevering Een vertraging zou zijn van een dag, was er niks aan de hand. Ik heb er nu dus niks aan als het pakket op een parcelshop afgeleverd wordt. Het kan jullie dus niks schelen dat ik 200 euro kwijt ben. Fijn om te horen dat jullie niet de klant helpen en geld laten verliezen. Ik werk hard voor mijn geld. Jullie doen niet eens moeite

Alle klachten die gemeld zijn door Felicityvc