Klacht: 3 brieven meer word er niet gestuurd.

op 30 september 2017 over Dynamiet Nederland in de categorie Financiële hulpverlening

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen jaar ook gebruik gemaakt van dynamiet Nederland. Ik heb een bkr codering bij abn amro. Maar aangezien ik gevraagd werd wanneer ik wel of niet mijn rekening heb gebruikt. En ik mij daar in vergist heb konden ze niks meer voor me doen. Heb tegen de mensen gezegd dat abn amro dat vast en zeker kon inzien. Het is heel simpel mensen. Dynamiet Nederland kan je registratie verwijderen als de bank een fout heeft gemaakt. Hebben ze dat niet gaan ze je registratie nooit verwijderen want dat lukt ze niet.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als jullie het verhaal van de klant aanhoren maar tegelijkertijd ook gegevens opvragen zodat als de klant zich wel in een jaartal of een maand vergist dat niet de zaak om zeep helpt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynamiet Nederland over deze klacht.

Bericht van Dynamiet Nederland

2 weken geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynamiet Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynamiet Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynamiet Nederland

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte relatie,

U heeft aangegeven niet tevreden te zijn over onze dienstverlening. U heeft uw onvrede op 12 december 2016 eveneens bij ons kenbaar gemaakt. Op 27 december 2016 is daar door ons op gereageerd. Voor de volledigheid zullen wij nogmaals uiteenzetten wat er in uw dossier is gebeurd. Uw opmerking over het niet kunnen verwijderen laten wij voor wat het is. Dat uw stelling onjuist is, is recentelijk immers bevestigd door de Minister van Financiën.

Wij zijn in elk dossier afhankelijk van de informatie die onze cliënten ons geven. Het is van belang juiste informatie door te geven, aangezien wij zaken op grond van die informatie al dan niet aannemen. In uw dossier heeft u ons onjuist geïnformeerd. U heeft aangegeven geen gebruik meer te maken van een betaalrekening. Dit is een belangrijk argument geweest voor verwijdering van de registratie. Gedurende het traject heeft u volgehouden dat u geen gebruik meer maakte van de rekening.

De desbetreffende kredietverstrekker heeft echter stukken kunnen overleggen waaruit bleek dat hetgeen u stelde onjuist was. Wij hebben u hier vervolgens mee geconfronteerd, waarna u heeft toegegeven de rekening nog gebruikt te hebben. Daarmee is de grond onder het verzoek tot verwijdering weggevallen, waarna (terecht) is geconstateerd dat wij niets meer voor u konden betekenen. Het traject is derhalve beëindigd.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel149