Klacht: 3-4 dagen verzenden ..na 6 werkdagen nog nietverzonden..

op 12 februari 2018 over My-Parts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige week maandag 5-2-18 bestelling gedaan, 2 draagarmen en 2 stabilisator stangen, heel mijn auto uit elkaar en niets verzonden tot nu toe. Stond verzending na 3-4 werkdagen bij… op mail en whatsapp wordt net zoals bij vrijwel iedereen waar ik klachten over lees niet geantwoord. Is weer zo\’n woonkamer webshop die zelf niets op voorrraad heeft dit kan vrijwel niet anders. Treurig dat dit soort zaken nog altijd bestaan anno 2018.

Ben dus totaal niet tevreden en mijn auto ligt uit elkaar! Kan niet verder nu. Bedankt My Parts. Van \”Mypart\” stoppen jullie ermee.
Geld terug graag. Ik zal mijn rechtsbijstand eens bellen om hier wat aan te doen.

Adviseer iedereen om wat meer te betalen bij een ander en hier dus nooit wat te bestellen. Mvg OPGELOST !

Gewenste Oplossing:

Geld terug of bestelde goederen deze week leveren. OPGELOST !

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar My-Parts over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door My-Parts in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat My-Parts een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

My-Parts

Heeft op 28 februari 2018 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Franklin,

Uw klachten hebben wij reeds tijd geleden opgelost. Excuses dat er destijds een en ander is misgegaan met uw bestelling. Onze doel is om altijd een hoge klantvriendelijkheid te bereiken. Kunt u uw klacht aanmerken als opgelost aub?
Wij danken u bij voorbaat. Graag vernemen wij van u.

Met vriendelijke groet,

Nigel de Vries
My-parts

Alle klachten die gemeld zijn door Faros