Klacht: 2x post niet ontvangen

op 21 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 mei is mij een gewoon poststuk wat door de brievenbus past toegestuurd maar helaas heb ik niets ontvangen. Omdat fouten gemaakt worden heb ik vervolgens weer via marktplaats bij een andere verkoper het zelfde artikel “dooky voor kinderwagen” besteld. Dit is aan mij verzonoen op 31 mei. Wederom niet aangekomen. Dit is toch wel heel toevallig. Ik verdenk ernstig de postbode in onze buurt. Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Als post.nl de postbode hiermee confronteert en ik beide bedragen totaal 20 euro terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Boelens, Uit uw bericht begrijp ik dat door u via Marktplaats bestelde zendingen niet bij u zijn aangekomen. Ik vind dit zeer spijtig te horen. Helaas is het zo dat briefpost een onverzekerd product is en ik u hierom helaas niet de door u gewenste oplossing kan bieden. Wel kan ik hiervan melding maken, om interne processen te kunnen verbeteren. Hiervoor zou ik graag van u horen of de zendingen via PostNL zijn verstuurd, of via een andere bezorgdienst. Daarnaast zou ik graag weten of de briefpost ongeregistreerd is verstuurd, of met een 3s-code (als brievenbuspakketje). Mocht dit met een code zijn, dan ontvang ik die graag! Zou u ook nog kunnen vertellen wat de naam van de afzender is en vanuit welke plaats dit is verzonden? Ik wacht uw reactie af. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Boelens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Boelens,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ellenb023