Klacht: 2x porto brief ontvangen maar weet niet waarover het gaat

op 15 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kan NIET eerst het poststuk bekijken waarover het gaat. Ook niet op www. tntpost.nl jullie dat wel zeggen maar….. het gaat niet. op 13 juli het ontvangen maar…het blijkt te gaan over 8 juni en de herinnering is op 28 juni.
Ook nog een verkeerd adres. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet. Wil wel betalen als ik weet waarvoor????

Gewenste Oplossing:

Als ik een duidelijk antwoord krijg en er een site wordt vermeld die ook werkt.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door wat een onduidelijkheid