Klacht: 2x pakket niet her-bezorgd

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag is voor de tweede keer een pakket rechtstreeks naar een afhaalcentrum gebracht in plaats van aangeboden voor her-bezorging. Bij de vorige maal heb ik de leverancier dubbel betaald om nogmaals het pakket op te laten sturen. Ik wacht nog op een paar honderd euro retour van de Bijenkorf
Post.nl heeft ook nu weer aangegeven niets te kunnen doen. Ik moet het pakket ophalen. De bezorger zal net als de vorige keer aangesproken worden maar en volgt geen terug koppeling naar mij.
De eerste keer heeft niet geholpen dus ik verwacht dat deze maal er mogelijk ook niets gebeurd.

Een oplossing waardoor de bezorging wel opnieuw verricht wordt in plaats van het afschuiven van de fouten door de problemen aan mij te laten met slechts een excuus en 'het is zo".

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw de Haas, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer naar dat het pakket niet wordt bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Uit het bericht begrijp ik dat het pakket rechtsreeks naar een afhaallocatie is gebracht. Ik kijk graag met u mee naar de situatie, hiervoor ontvang ik graag de 3S-code van het betreffende pakket. Zodra dit deze bekend is kan ik u van een duidelijk antwoord voorzien. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht DebbydH

9 maanden geleden - Dit is de code: 3STUZJ1642973 Ik ben inmiddels op het afhaalpunt geweest. Daar blijken ze al 4 maanden dagelijks te klagen over deze bezorger omdat hij telkens te laat komt. Ik ben niet de enige waarbij het pakket rechtstreeks naar het afhaalcentrum gebracht wordt. Het gebeurt bij vele mensen inclusief de pakjes van mensen uit het bejaardentehuis die dan naar een andere wijk toe moeten!! Postnl lijkt hier allemaal niets aan te doen.

Heeft op 22 februari 2018 om 11:03 geantwoord

Geachte mevrouw De Haas,

Hartelijk bedankt voor de barcode. Ik heb mijn administratie geraadpleegd en ik zie dat er voor dit pakket een klacht is opgemaakt door mijn collega. Deze klacht is momenteel nog in behandeling bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betreffende pakketchauffeur en maatregelen nemen om dit weer correct te laten verlopen. Dit wordt inderdaad intern afgehandeld, dus u zult hier geen bericht meer over ontvangen.

Wanneer een pakket eenmaal op het postkantoor is afgegeven kan ik er niet voor zorgen dat dit pakket nogmaals bij u wordt aangeboden. Maar fijn om te horen dat u het pakket inmiddels in uw bezit heeft. Ik hoop dat andere klanten waarover u heeft gehoord op het postkantoor net als u contact met ons op zullen nemen om dit te melden.

Heeft op 22 februari 2018 om 11:32 geantwoord

Er wordt geheel niet in gegaan op het probleem. Er is al 4 maanden dagelijks geklaagd door het afhaalcentrum dus het advies dat andere klanten ook contact moeten opnemen is bizar.
Ik ga dit melden bij RADAR en op de buurt-app zetten inclusief deze reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door DebbydH