Klacht: 2x in 1 week slechte tot geen bezorging DHL

op 20 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste, graag zou ik een klacht willen indienen betreft DHL.
Afgelopen week hebben we twee producten besteld, 1x bij een kleine webshop en 1x via bol.com Het product via de kleine webshop is tot op heden nog niet bezorgd, daar de mail van dhl aangeeft dat het pakket woensdag 14 juni is afgeleverd. Ook hebben wij geen briefje oid ontvangen dat de het pakket bij de buren zou liggen. Wat betreft het pakketje dat via bol.com is besteld. Dit is door de bezorger in onze brievenbus gepropt, terwijl dit net even te groot was. Toen ik thuis kwam hing onze brievenbus op half 7 aan nog maar twee schroeven en kreeg ik het pakketje niet uit de brievenbus zonder geweld.

Als ik mijn nog niet ontvangen pakket ontvang en persoonlijk van DHL te horen krijg dat de bezorger van de DHL pakketten in Koewacht de pakketten fatsoenlijk aflevert ipv op de bovenstaande manieren.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juni 2017 om 15:53 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat de levering niet zo is gegaan zoals deze hoorde te gaan. Wat betreft de schade ga ik dit intern melden en kunt u uw schade verhalen via claims.insurances@dhl.com . Wat betreft het pakket wat nog niet zou aangekomen zie ik geen bijzonderheden dat deze bij de buren geleverd zou zijn en adviseer ik u deze vermissing dan ook bij de webshop kenbaar te maken. Zij kunnen bij ons een onderzoek opstarten.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nmm