Klacht: 2x betalen omdat jullie systeem niet werkt, respectloos behandeld

op 13 augustus 2017 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw/meneer,

Vanmiddag heb ik een nachtjapon gekocht te Lelystad, vestiging Bataviastad
Ik heb gepind, dat ging goed, maar de verkoopster zei, dat ik het pakje niet mee kon nemen omdat ze een foute bon uit het systeem kreeg. Ze riep een andere dame erbij. Die zei dat ik nog een keer moest betalen omdat het systeem geen juiste bon gaf en dat ik dan, als blijkt dat ik al betaald had, ik het geld kon terug krijgen als ik een nummer van Hunckemuller zou bellen, dat kwam wel meer voor..
Of ik aan internetbankieren deed. Ja, zei ik, maar ik heb mijn telefoon niet bij me, dus kan niet kijken of het bedrag eraf is, ik woon hier vlakbij, neem geen telefoon mee. Dan kunt u toch even gaan kijken was het antwoord………..

Mijn antwoord was, dat blijkbaar Hunkemuller een probleem heeft met hun betalingssystemen, de klant dan maar 2x moet betalen en vervolgens moet proberen zijn geld terug te krijgen……….
Dat doe ik niet, ik wil mijn pakje meenemen , het is jullie probleem, ik heb betaald, de bank heeft een fiat afgegeven, dus lossen jullie je probleem maar op, dat ga ik niet doen!
Vervolgens werd mij nog drie keer uitgelegd op geirriteerde toon, alsof ik het niet zou begrijpen, ik loop tegen de 70, dat als ik nog een keer zou betalen, enz, enz.
De winkel stond vol, ik voelde de blikken van de mensen…
Na minuten lang heen en weer praten, zei de verkoopster op boze toon, `neem dan maar mee, maar dan krijgt u geen bon!´
Geen woord van, klopt, dit is eigenlijk ons probleem, sorry, of iets dergelijks….
Dank u wel zei ik en een prettige dag verder.
Voor mij was de lol van het winkelen af, ik ben naar huis gegaan.

Tijdens mijn fietstocht naar huis heb ik me verbijisterd afgevraagd hoe Hunckemoller zijn personeel traint. Zonder enig respect voor de klant en gevoel voor klantenservice.
Wat zijn we toch afgegleden in Nederland.

By the way, ik had betaald zag ik in mijn bankgegevens……

Met vriendelijke groet,
Mevrouw M.C.Blansjaar

Gewenste Oplossing:

Als jullie naar mij gaan reageren, graag een beetje op niveau. Laat anders maar zitten.
Geef jullie personeel een goede training, En neem personeel aan met gevoel voor klantenservice. Het slechtste wat jullie nu kunnen doen is het personeel ter verantwoording roepen. Jullie steken geen kosten en moeite in de juiste mensen aantrekken en ze vervolgens een juiste opleiding te geven. Zorg dat jullie betalingssystemen werken. Dit is heel vervelend voor het personeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hunkemoller over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hunkemoller in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door karfitsa