Klacht: 2e levering weer niet compleet

op 19 september 2018 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat bij de 1e levering een compleet verkeerde maat ,180 cm, geleverd is ipv de bestelde 140 cm een nieuwe afspraak gemaakt. Weer op een vrijdag omdat sneller niet mogelijk was. Dus weer een verlofdag ingeleverd. afgelopen vrijdag zijn ze het bed komen ruilen. Nu was de bed wel 140cm maar alleen de topper was toch weer de verkeerde maat. Topper zou met DHL op vrijdag worden verstuurd. Kregen ook netjes een track trace. Nu is het daarom ook zo handig om te zien dat 5 dagen later er nog steeds niks onderweg is. oh ja en het beloofde beddegoed zijn ze ook vergeten. reeds over gebeld en gemaild maar een reactie nog niet ontvangen. Makkelijk om niet tet reageren als toch al betaald is. Ben benieuwd of nog iets gebeurt anders heeft de rechtsbijstand er weer een klusje bij.

Gewenste Oplossing:

afspraken nakomen. zo moeilijk is het niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 13 december 2018 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij zijn sindskort actief op Klacht.nl, derhalve hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt. Omdat de klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op 'opgelost'. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden, zodat wij deze alsnog kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Bijke de Bresser

Alle klachten die gemeld zijn door J Koert