Klacht: 2e klacht, 1 e klacht d.d. 3-10 verhuizing Tele2

op 06 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vandaag met Arjan van Tele2 gechat, zag nl
staan dat mijn zoon 5-10 zou worden aangesloten dus ik dacht nog, nou dan komt het misschien toch goed. 10 minuten later staat er ineens 25-10!!! Contact gezocht via de chat en dan kan men in 1e instantie niets vinden, oh ja er staat iets open bij een ander afdeling, deze week wordt er contact gezocht. Verder niets. Nu als je al 6 weken bezig bent om een verhuizing door te geven, dit tot 3 x mislukt en dan weer zo’n antwoord, dan wordt ik echt helemaal niet goed!!Al met al moet je dus gewoon 2 maanden wachten voordat je verhuizng gereed is!!??
Zijn er nog bedrijven die wel geod kunnen werken en waar je ook antwoord krijgt als je iets vraagt en niet wordt afgescheept?

Deze klacht komt als aanvulling op mijn klacht van gisteren d.d. 3-10 betreffende verhuizing Tel2

Gewenste oplossing

Verhuizing had 5-10 moeten doorgaan en niet weer 3 weken later. 150 euro compensatie voor extra onkosten mobiel en korting abonnement.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste laurenscathy, Mijn excuses voor deze vervelende situatie! Het spijt me te lezen dat jullie al zo lang wachten op de verhuizing. Ik ga kijken wat ik hierin voor jullie kan betekenen en kom er nog bij jullie op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 oktober 2011 om 12:18 geantwoord

Klant stapt over naar een andere provider en krijgt een gepaste vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door laurenscathy