Klacht: 2de schade in een week door een nalatigheid van Postnl hoe krijg je iemand van zijn zuur verdiende geld af.

op 29 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Erg jammer Postnl dat ik nu voor de 2de keer hetzelde verhaal moet schrijven. 800 euro schade in een week en 2 boze kopers wat niet in geld uit te drukken is.

Ik heb een oude pindapot met een waarde van 450 euro naar de US gestuurd.
Ik heb van de schades in het verleden geleerd en heb het pakket zowat bomproof gemaakt. Bubble plastic kkein, bubble plastic groot dan piepschuim en dikke laag karton. Dit alle in een doos verstevigd met houten hoeken tegen inzakken.
Alkes strak opgevuld met karton en piepschuim.
Deze doos in een grotere en wederom opgevuld.
Daarna in een volgende doos weer een stuk van de kanten en alles opgevuld. Hierom 2 rollen duct tape.
Toch presteren uw medewerkers om de pindapot stuk te krijgen. Ik begin te vermoeden dat het moedwillig gebeurd door zeer ongemotiveerde werknemers van postnl of partners.

Kom nou niet met inpaktips want andere vervoerder lukt het wel om te bezorgen zonder schade.

Dit pakket kon je met een tank over rijden.
Motiveer he personeel om respectvol om te gaan met andermans spullen.
Ik ga wederom aangifte doen van vernieling van eigendommen,roekeloos handelen en nalatigheid.

Ga alstublieft alleen post bezorgen ipv pakketten als de medewerkers zich niet kunnen beheersen.

Schade vergoeding voor mijn geleden schade.
Excuses aan het adres van de kopers die ik nu kwijt ben.

Doe iets aan ongemotiveerd personeel en ja zo zijn ze niet allemaal de bezorger die hier komt is een topper Haal de rotte appels eruit.
Vergeet de partners die onder de naan van postnl in de US niet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Spijkers, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakketten beschadigd zijn aangekomen bij uw klanten. Ik kan me goed voorstellen hoe vervelend dit voor beide partijen is. Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact met ons hebt opgenomen, en op uw verzoek is een onderzoek in gang gezet. Aan de hand van de door u aangeleverde informatie gaan wij vaststellen of u voor een schadevergoeding in aanmerking komt. U kunt uiterlijk 5 december bericht van onze onderzoeksafdeling verwachten. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Goirle1972

1 maand geleden - Ok ik ben benieuwd. Ik heb gisteren foto's binnen gekregen. Hierop is duidelijk te zien dat de doos is herpakt in folie. Ik had er al 4 lagen omzitten ofwel hij is opengemaakt ofwel danig beschadigd dat de inhoud eruit kwam

Heeft op 12 december 2017 om 16:03 geantwoord

Geachte heer Spijkers,

Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn gegevens bent u inmiddels door de onderzoeksafdeling geïnformeerd over de afhandeling van uw melding.

Heeft op 16 december 2017 om 03:58 geantwoord

Weer geen oplossing. Schade wordt niet betaald. Rechtsbijstand ingeschakeld en ga deze voorleggen aan de geschillencommissie.

Alle klachten die gemeld zijn door Goirle1972