Klacht: 2de schade in een week door een nalatigheid van Postnl hoe krijg je iemand van zijn zuur verdiende geld af.

op 29 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Erg jammer Postnl dat ik nu voor de 2de keer hetzelde verhaal moet schrijven. 800 euro schade in een week en 2 boze kopers wat niet in geld uit te drukken is.

Ik heb een oude pindapot met een waarde van 450 euro naar de US gestuurd.
Ik heb van de schades in het verleden geleerd en heb het pakket zowat bomproof gemaakt. Bubble plastic kkein, bubble plastic groot dan piepschuim en dikke laag karton. Dit alle in een doos verstevigd met houten hoeken tegen inzakken.
Alkes strak opgevuld met karton en piepschuim.
Deze doos in een grotere en wederom opgevuld.
Daarna in een volgende doos weer een stuk van de kanten en alles opgevuld. Hierom 2 rollen duct tape.
Toch presteren uw medewerkers om de pindapot stuk te krijgen. Ik begin te vermoeden dat het moedwillig gebeurd door zeer ongemotiveerde werknemers van postnl of partners.

Kom nou niet met inpaktips want andere vervoerder lukt het wel om te bezorgen zonder schade.

Dit pakket kon je met een tank over rijden.
Motiveer he personeel om respectvol om te gaan met andermans spullen.
Ik ga wederom aangifte doen van vernieling van eigendommen,roekeloos handelen en nalatigheid.

Ga alstublieft alleen post bezorgen ipv pakketten als de medewerkers zich niet kunnen beheersen.

Gewenste Oplossing:

Schade vergoeding voor mijn geleden schade.
Excuses aan het adres van de kopers die ik nu kwijt ben.

Doe iets aan ongemotiveerd personeel en ja zo zijn ze niet allemaal de bezorger die hier komt is een topper Haal de rotte appels eruit.
Vergeet de partners die onder de naam van postnl in de US niet.

Ik krijg nog detail foto's deze zullen nog toegevoegd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Spijkers, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat uw klacht ook geregistreerd straat onder referentienummer 658861. Ik ga daar in op uw klacht. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 december 2017 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Spijkers,

Hartelijk dank voor uw reactie. Volgens mijn gegevens bent u inmiddels door de onderzoeksafdeling geïnformeerd over de afhandeling van uw melding.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/
Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 13 december 2017 om 20:42 geantwoord

Dit is geen oplossing maar mensen afwimpelen.
Er is een reactie dat onverzekerd geen transport schade Betaald wordt.
3 dozen en een krat in 1 pakket stuk.
Dat is GEEN TRANSPORT schade maar vernieling. Ik ga de rechtsbijstand nu inschakelen.
Mvg Iwan

Alle klachten die gemeld zijn door Goirle1972