Klacht: 29 april iets besteld, stelletje oplichters!

op 18 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Hi klacht.nl,

Op 29 april heb ik voor mijn moeder een multi-color blanket gekocht voor moederdag. Deze zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Deze heb ik niet ontvangen. Na contact op te nemen via de website, facebook en whatsapp werd er uiteindelijk op whatsapp gereageerd. Ze vertelden dat ik het item mocht ruilen, maar nu was moederdag toch al geweest dus ik zei dat ik wilde wachten op het correcte item. Deze zou 17 – 24 juni geleverd worden. 23 juni weer contact opgenomen omdat ik weer niks had ontvangen en de bui al voelde hangen dat dat ook niet meer ging gebeuren.Toen werd verteld dat ik ter compensatie voor het lange wachten een andere blanket mocht uit zoeken, en mijn bestelde multi-color blanket nog zou ontvangen tussen 15 en 22 juli. De andere blanket ontving ik na een week, maar mijn multi-color blanket niet. Op 24 juli weer contact opgenomen en toen vertelden ze dat ik savonds een mailtje zou ontvangen. Natuurlijk niets ontvangen. Vervolgens een week lang geen reactie gehad. Vervolgens op 6 augustus gezegd dat ik mijn geld terug wil.Ik kreeg direct een mailtje van mijn annulering met de mededeling dat mijn geld binnen 14 dagen terug gestort zou worden. 14 dagen later geen geld. Weer contact opgenomen. Krijg ik een mail of ik even wil checken dat het echt niet overgemaakt is. Natuuuuurlijk is het niet overgemaakt. Dat heb ik ook terug gestuurd en ze zouden op 25 augustus zo snel mogelijk alles in orde maken om mijn geld terug te storten. Sindsdien krijg ik geen contact meer.

Als ik mijn geld terug heb

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door BrittVK