Klacht: 25 minuten te laat

op 07 juli 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

De buslijn 57 staat 10:12 aan de overkant bij dr halte wilhelmina singel en moet 10:20 bij dr halte aankomen waar ik sta, maar hij komt pas 10:45 aanzetten!!! Ik neem dr bus naar mijn werk maar dit gaat echt te ver als hij wat verlaat prima maar dit kan niet hij hoefde maar op het station te stoppen hij had op tijd kunnen zijn maar ook geen excuus of niks nee hij is te laat en dat kan zomaar bij veolia. En ik begrijp dat ze ook veel over zich heen krijgen maar dit is iets fat ik behrijp dat mensen boos worden op zo een chauffeur!!!

Ik ben tevreden als ze eens op tijd zouden zijn iets te laat prima kan maar ze rijden ook vaak te vroeg weg en dat is ook ergelijk, dit was trouwens op 07-07-2016 de bus 57 moest 10:20 op wilhelminasingel zijn maar zonder overdrijven hij kwam 10:45 aantuffen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caranthir