Klacht: 24uurs levering niet nakomen

op 01 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is weer eens zover bij postnl deze keer is het een 24 uurs levering die beloofd word die niet nagekomen word en is dat nou het enige dan zou je me niet horen maar we bestellen regelmatig en ik begrijp hoe meer hoe meer fouten kunnen voorkomen maarondertussen komt het voor dat het wel eens goed gaat,pakketten zoek te laat vergeten te melden of een week lang elke dag naar morgen verplaatsen ik maar het elke dag mee tegenwoordig en word er doodziek van ze staan op nummer 1 met de meeste klachten je zou toch denken dat er een lampje ging branden bij die AAARRGGG…………frustraties….

Als er een iets veranderd en ik bedoel niet een boodschappen service in belgie opzetten pfffffff kennen hier niet eens service leveren wat denken ze nou dat het daar wel gaat werken.......enige positive wat ik te melden heb over postnl is dat de klantenservice overhet algemeen aardig en behulpzaam is al krijg ik het gevoel dat ik die mevrouw zo vaak spreek dat ik haar op mijn kerstkaarten lijst kan zetten

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 augustus 2017 om 12:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw verhaal begrijp ik dat bezorging bij u niet verloopt zoals het hoort. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik betreur het dat het zo vaak mis gaat op uw adres. Als ik het goed begrijp bent u woonachtig in België. U kunt daarom het beste even contact opnemen met mijn Belgische collega's, zij zijn te bereiken via: https://nl-nl.facebook.com/PostNLBelgie. Zij helpen u graag verder.

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:38 geantwoord

Er is absoluut geen oplossing geboden zoals ik meestal zie,een reactie is geen oplossing,mijn grote oplossing was \"praat met iemand anders????\" Ik zou in belgie wonen????????

Alle klachten die gemeld zijn door JDWorklabs