Klacht: 23 dagen lang geen levering, geen contact

op 31 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb op 5 oktober 2011 een opdrachtbevestiging ontvangen, ik werd gebeld door de koerier dat mijn toestel geleverd zou worden op de 7e of 8e. dat is niet gebeurt, ik heb de koerier gesproken, vodafone heeft het product niet verzonden naar de koerier. nu nog steeds niet, we zijn 23 dagen verder, VF heeft nogsteeds geen contact met mij opgenomen.

contact opnemen met mij in plaats van mij een betaald nummer laten bellen als jullie lange levertijden hebben. tijdens dat contact besrpeken we vervolgens of ik nog wel vodafone internet wil hebben. ik wil daarnaast een reeele aflever datum. en inmiddels ook een tegenpresstatie voor VF's lack of communication.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste mifi, Vodafone Webcare heeft je een e-mail gestuurd met vragen over de bestelling. Zodra we een antwoord hebben zullen we de klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Tom Vodafone Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 08 november 2011 om 15:09 geantwoord

Vodafone Webcare heeft contact gehad met de klant. De klant heeft besloten om de betreffende bestelling te annuleren.

Alle klachten die gemeld zijn door mifi