Klacht: 20175158

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Mijn pakket met ordernummer 20175158 zou volgens track en tracé afgeleverd zijn, maar ik heb niks ontvangen. Het bedrijf waar ik het besteld heb heeft vakantie en ik ben bijna 200 Euro kwijt zonder iets te hebben ontvangen. Ik heb DHL meerdere malen gevraagd een onderzoek te starten waar mijn pakket is, maar dat moet het bedrijf die de verzender is. Ik vind dit erg vervelend omdat ik nu weken moet wachten zonder dat er iets gebeurd. De consument is de dupe door DHL.

Mvg Tatiana de Vries

Gewenste Oplossing:

Wannneer er een oplossing komt en een onderzoek gestart wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik snap dat het enorm vervelend is als u naar de verzender wordt verwezen. Zij blijven echter aansprakelijk en hebben dan ook bewijsplicht richting u als consument. Voor een onderzoek hebben we tevens gegevens nodig van het pakket die normaliter enkel de verzender heeft.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tatianadevries