Klacht: Perry sport online

op 11 juni 2012 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Pas geleden 2 artikelen besteld via internet waarvan 1 met 20% korting (outdoor).
Nog voordat ik deze binnen had, waren er 2 koopavonden met 25% korting op alles.
Nu had ik de bestelde artikelen na ontvangst terug kunnen brengen en met 25% korting nieuwe kunnen bestellen, maar ik had verwacht dat Perry sport uit coulance alsnog de korting zou geven.
Niet dus.
Vervolgens krijg ik de artikelen binnen. 1 artikel verkeerd en 1 artikel te klein.
Ik ga naar de Perry sport winkel om de te kleine sandaaltjes van mijn dochtertje te ruilen.
De juiste maat was niet meer aanwezig en kon niet worden besteld?
Op internet zijn ze nog wel te bestellen, maar dan zonder korting en weer met verzendkosten, terwijl ik al 5 euro verzendkosten kwijt ben aan niks!

Sandaaltjes maat 22 MET korting en ZONDER verzendkosten!

Reactie van de melder van de klacht NanceW

6 jaren geleden - Dit is geen oplossing! Dit betekent dat ik eerst het volle bedrag moet betalen, voordat ik de verzendkosten terug krijg. Graag ook nog de korting!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 22 juni 2012 om 08:58 geantwoord

We hebben de llant een korting aangeboden voor de verzendkosten.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Perry Sport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door NanceW