Klacht: outlook afgesloten

op 01 augustus 2010 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Op 19 juli was ons outlook afgesloten. Gebeld met kpn. Meer dan een half uur in de wacht gestaan. Volgens kpn was outlook door ons beeindigd. Niet dus, wij hebben niets opgezegd. 20ste moest het weer werken. Niet dus. weer gebeld en weer tot 2x toe meer dan een half uur in de wacht gestaan. 21 juli was het klaar volgens de man aan de telefoon. Kregen de 21ste ook nog een brief van kpn dat we een nieuwe ADSL aansluiting hadden aangevraagd. Hadden we niet. We hebben al en ADSL aansluiting en dus geen nieuwe nodig. 21ste weer gebeld, zou de 22ste hooguit de 23 ste weer moeten werken. Nog niet. 23ste weer gebeld. Komt voor elkaar zaterdag 24 doet outlook het weer. Zaterdag 24 krijgen we brief van kpn dat alle abonnementen per 19 juli zijn beeindigd. We hebben niets beeindigd dus de 24e weer gebeld. De heer Van Bussel vertelt ons dat maandag 26 alles weer werkt. Maandag 26, u raad het al, geen outlook. Weer gebeld. De heer Gerholt weet ons te vertellen dat het probleem pas op de 24ste in het systeem is gezet!!!!! Na een week van bellen en 6 uur aan de telefoon zitten!!!. Hoe kan dit gebeuren. Volgens de heer Gerholt staan er 4 werkdagen voor. We moesten maar niet meer bellen. De kpn belt u als het probleem verholpen is. Eindelijk op 28 juli werkt outlook weer. 29 juli heeft er iemand van kpn gebeld dat het verholpen was. Onze kinderen zitten al die tijd in het buitenland. Afspraak was contact via de mail. Anderhalve week geen contact kunnen krijgen met de kinderen. Niet weten of de reis goed is verlopen, niet weten hoe het gaat. Ook was er met andere familieleden afgesproken dat er in de vakantietijd via de mail zou worden gecommuniceerd. Niemand kon ons bereiken en wij konden niemand bereiken. Waarom zijn we zo lang aan het lijntje gehouden. Kan de kpn een probleem dat ze zelf veroorzaken niet a la minuut weer oplossen. Het heeft hier heel veel stress en boosheid veroorzaakt. In de eerste plaats omdat we geen contact met onze kinderen konden krijgen. Wij begrijpen niet waarom alles zo lang heeft moeten duren. Wij hebben altijd gedacht dat de kpn een betrouwbaar bedrijf was. We zijn dus erg teleurgesteld.

Gewenste oplossing

Een toegemoetkoming in de telefoonkosten. 6 uur a 0.10 cent per minuut is 36 euro. En bericht waarom het allemaal zo lang moest duren

Alle klachten die gemeld zijn door houthakker