Klacht: Slechte services na een vreselijk slecht product

op 15 juni 2010 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn klacht in het heel kort aangezien ik al dik 5 weken bezig ben met deze vreselijke situatie:

1) plotseling niet kunnen bellen
2) smsjes komen niet aan, als ze aankomen, komen ze dagen later 4/5 keer aan.
3) telefoon is NIET kapot
4) ligt dus aan de simkaart!
5) in het buitenland voor werk, telefoon werkt weer niet.
6) 2 boetes ontvangen omdat mijn telefoon het niet deed. –> ik bel parkline om me aan te melden, blijkt het niet goed te zijn doorgegeven door de provider!
7) contact met klantenservice telefonisch. na 15 min in de wacht,verbinding verbroken
8) ten einde raad: 2 x toren hoge rekeningen van maar liefst 300 euro!
9) en dat terwijl mijn SIMKAART het niet doet!
10) contact online klantenservice
11) 5 verschillende contactpersonen die mijn mailtjes beantwoorden. Resultaat: elke keer het zelfde uitgebreide verhaal van een andere medewerker.
12) beloofd dat mij een nieuwe simkaart wordt opgestuurd
13) niet ontvangen
14) ondertussen weer tientallen mailtjes met daarin onbenullige antwoorden waar het probleem NIET aan ligt.
15) resultaat: geen stap verder, een telefoonnummer die het niet doet. geen vast contact persoon,hoge rekeningen en een contract waar ik niet vanaf kan.

Gewenste oplossing

Ik wil zsm van mijn abbo. af. Vind dit erg jammer maar mijn vader ( tevens ontzettende goede klant ) vind het meer dan belachelijk hoe dit allemaal is gegaan en herkent het probleem! Ik moet volgend de klantenservice mijn abbo verhogen! ben ik best bereid te doen, maar dan zit ik nog langer aan die vreselijke service vast! ik wil helemaal niets meer te maken hebben met ze! alleen als ze me een goed voorstel doen en als ik eindelijk een contactpersoon ( 1 iemand en niet 5 verschillende ) krijg toegewezen die naar mijn problemen LUISTERT en het oplost op een goede manier met een hoop service.Ik heb zo vreselijk veel kosten gemaakt WAAR IK NIET AAN KAN DOEN!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Elisah Boektje