Klacht: 1 second niet gebeld voor altijd gestraft

op 17 juni 2010 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Altijd een orange klant toen over genoemen door T-mobile. Was in het buitenland en toen ik terug kwam was mijn nummer afgesloten en mijn bel tegoed niet toeganglijk. In een winkel in Eindhoven gegaan en werd mij uitgelegd dat ik had moeten bellen voor een seconde 6 maanden na mijn laatste gebruik van mijn toestel. Gebeurd dat niet dan ben je je nummer kwijt en je bel tegoed wat je had uitstaan ook kwijt. Hij vertelde dat ik een goede kans maakte bij klanten service als ik het zou uitleggen. Zo gezegd zo gedaan en een email gestuurd waarop ik hetzelfde uitleg kreeg wat ik in het winkel had gehad met een uittreksel van de voorwaarden. Nogmaals een email gestuurd en uitgelegd dat ik in het buitenland zat en of ze daar rekening mee kon houden. Nee dat kon niet met nogmaals verwijzing na de voorwaarden. Geen enkel manier werd er klant vriendelijk gehandeld of gesproken alleen volharden en na de voorwaarden gewezen. Ik vindt het geen stijl en ben al heel lang klant en ook tevreden geweest. Nu denk ik als ik had geweten dat ik een seconde had moeten bellen dan was dat ook gebeurd maar als je dat niet weet dan ga je niet moed willig je nummer kwijt raken en je bel tegoed teniet doen. Ik begrijp hun halsstarrig houding niet!

Gewenste oplossing

Mijn nummer en beltegoed terug geven

Alle klachten die gemeld zijn door een seconde