Klacht: Paspoort niet geactiveerd

op 17 mei 2010 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Omschrijving klacht

Goedemiddag,

Ik heb een giga hoge rekening gekregen en betaald. Normaal ben ik zo 27,50 kwijt en nu over de 200,- Euro.
Ik heb net voor ik op vakantie ging passport aan naar 4000 gestuurd maar ik denk niet dat dit is/was gactiveerd. Normaal bel/sms ik niet in het buitenland maar door de crisis met vliegverkeer heb ik dat meer moeten doen, ook wist ik niet dat mobiel internet in Turkije veel duurder was maar goed dat had ik kunnen weten. Kunnen jullie me in iets van bovenstaande zaken tegemoed komen? Ben lid van de consumentenbond en dit adviseert mij om coulance te vragen. Hoop graag op iets positiefs van jullie kant, met vriendelijke groet,

Adriaan Hollemans

Gewenste oplossing

Ik begrijp dat ik kosten moet betalen, maar een coulance/reductie zou ik zeer op prijs stellen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht VVHKB

8 jaren geleden - Hierboven staat de klacht is opgelost, dit is zeker niet het geval. Vodafone is mij op geen enkele manier tegemoed gekomen! Ze beweren gewoon doodleuk dat paspoort niet geactiveerd was dus jammer dan!

Bericht van Vodafone

8 jaren geleden - Beste VVHKB,Zoals we aangeven, is deze klacht niet gesloten i.v.m. opgelost maar i.v.m. opschonen van oude klachten. De meeste oude klachten en problemen zijn inmiddels opgelost of verholpen doordat men (schriftelijk) contact heeft opgenomen met (de klachtenafdeling van) Vodafone.Vodafone Webcare is actief sinds februari 2011. Als deze klacht nog niet is opgelost kun je een nieuwe klacht aanmaken in klachtENoplossing.nl. We nemen je klacht dan alsnog in behandeling op volgorde van binnenkomst.Met vriendelijke groet, Vodafone Webcare

Vodafone

Heeft op 11 april 2011 om 10:05 geantwoord

I.v.m. opschonen is deze oude klacht afgesloten.
Vodafone Webcare is actief sinds februari 2011.

Reactie van de melder van de klacht VVHKB

8 jaren geleden - Wederom opnieuw aangemaakt, ben zeer benieuwd of wij tot elkaar kunnen komen zodat je ons niet als klant verliest.

Alle klachten die gemeld zijn door VVHKB