Klacht: Opzeggen van mijn abonnement wegens vertrek naar buitenland

op 27 mei 2010 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Omschrijving klacht

Beste,

Ik ben Zeynep Eroglu en ben momenteel in het buitenlad en kan helaas telfort klantenservice niet bereiken vanaf hier. Dit is al de tweede keer dat ik jullie een email stuur. Ik heb in april mijn abonnement opgezegd. Ik wilde vanaf 1 mei 2010 tot en met het einde van mijn abonnement dus (16-10-2010) afbetalen. Tevens een brief ondertekend opgestuurd wat ik van telfort heb gekregen. Dus ik verwachtte een bedrag dat ik kon betalen zodat mijn abonnement afbetaald was…… maar helaas heeft telfort mij weer bedriegd en stuurde mij een brief op dat mijn abonnement op 18-10-2010 prepaid zal worden!Ik schrok er van. Na al die telefoontjes van 0,30 cent per minuut is het nog niet begrepen. Inmiddels zijn we op 27 mei en nog steeds is mijn abonnement niet stopgezet. Ik moest naar nederland gaan om meerdere malen te bellen om mijn woordje te doen. Nadat ik weer 20 minuten moest wachten op een medewerker die het onderzocht werd de telefoon opeens beeindigd. Nogmaals gebeld weer een kwartier gewacht, nou uiteindelijk wordt mij beloofd dat het rechtgezet zal worden en dat ik zal worden gebeld. Helaas doen jullie dat ook niet. Ik vind het echt niet meer leuk en als het nodig is ga ik een klacht indienen. En niet zo’n kleine dan ook! Ik wil z.s.m dat jullie het rechtzetten, want ik ga geen abonnements kosten meer betalen! Vanaf 1 juni is het voor mij afgelopen. en ik wil dan ook al mijn centjes terug wat klantenservice mij heeft gekost. Anders ga ik naar de rechter stappen, want een kopie van het afkopen brief heb ik nog thuis staan met alle opgeslagen gesprekken. Er staat dat jullie binnen 2 werkdagen vragen beantwoorden. Dat is niet waar! Jullie zijn slordig en bedriegers.

Gewenste oplossing

Compensatie van al mijn telefoonkosten met klantenservice telfort. Ik heb ze zo vaak gebeld, nadat ik 20 minuten wacht, beeindigen ze de telefoon ook nog. Ik wil mijn benzinekosten wat mij heeft gekost om telfort in nederland te bellen. Ik moest telkens naar de grens om ze te bellen. Het heeft mij veel moeite gekost.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telfort in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telfort

Heeft op 02 februari 2011 om 12:23 geantwoord

Wij zorgen alleen voor het netwerk. De klant dient het verzoek bij de betreffende provider neer te leggen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeynep