Klacht: canal digitaal

op 28 april 2010 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Omschrijving klacht

Ik wordt opeens zonder bericht afgesloten van Canal Digital. Niemand kan ik bereiiken via het buitenland. E-mail niet mogelijk, telefonisch kan ik geen 0900 nummer bellen vanuit buitenland.

Gewenste oplossing

Via de e-mail aangeven wat er aan de hand is. En zo snel mogelijk weer thema zenders terug geven.
Daar betaal ik tenslotte voor.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

9 jaren geleden - Iedere abonnee met het Themapakket heeft een persoonlijk bericht ontvangen met een gerichte aanbieding. Deze aanbieding is verzonden naar het Nederlands geregistreerde adres. Zoals alle correspondentie, als berichten van betalingsachterstand, bevestiging van abonnementswijziging, etc naar Nederlands geregistreerde adressen gaat. CanalDigitaal sluit geen abonnementen of delen daarvan af, zonder schriftelijk bericht aan de abonnee.Via een Mijn CanalDigitaal account kan een e-mail verzonden worden naar de klantenservice. Om een Mijn CanalDigitaal account aan te maken, surft u naar onze website en klikt u rechts onder Mijn CanalDigitaal op 'Registreer nu'.Maarten CanalDigitaal Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 11:11 geantwoord

Beste,
Deze klacht ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door remblok