Klacht: Bellen naar 0900-1424 (lokaal tarief)

op 03 februari 2010 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Omschrijving klacht

Ik had net mijn beltegoed opgewaardeerd met 20 euro, dat wordt volgens lyca verdubbeld. gelijk daarna bel ik mijn woningbouw op het nummer 0900-1424 dit is een nummer met lokaal tarief. ik heb bij elkaar 10 minuten aan de lijn gehangen, daarnar controleer ik mijn beltegoed en krijg ik te horen dat ik nog 6 euro en 72 cent beltegoed heb.

Dit vond ik zo belachelijk dat ik meteen de klantenservice heb gebeld. Ik krijg teneerste iemand die amper nederlands spreekt daarna vraagt hij mij om een momentje hij zou het even uitzoeken. daarna komt hij doodleuk vertellen dat ik eigenlijk niet naar 0900 nummers mag bellen en dat had ik kunnen weten. want de tarieven voor 0900 zijn hoog volgens hem. toen ik vroeg hoeveel dat was, kwam hij met een vaag antwoord 5 euro nog wat per minuut. toen ik hem vroeg waar die tarieven vandaan komen en dat ik nog nooit van een tarief heb gehoord van 5 euro, was het van einde discussie en hing gewoon op.

Gewenste oplossing

Iemand die duidelijk mij aangeeft wat de tarieven zijn. en waarom de zogenaamde waarschuwing voor 0900 nummers nergens terug kan vinden op bijv. de website van lyca

Alle klachten die gemeld zijn door Milano