Klacht: 2 zendingen al meer als 30 dagen vast bij entrepot van PostNL

Lesley1988 op 08 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil hierbij de klacht indienen en graag eens een duidelijk antwoord krijgen wanneer de 2 zendingen ingeklaard worden en in uitlevering gaan, na meer als 30 dagen vast te hebben gestaan vind ik dit echt schandalig en slechte service gaat om zendingen RD787310798CH en LR999242469CH, staan al per 3 November op jullie Douane Entrepot ter beoordeling voor een inklaring, ben de smoesjes meer dan zat om steeds maar te horen dat een klant eerst 30 dagen moet gaan afwachten dus nu komen jullie maar eens met een duidelijk en snel antwoord!

Zending ingeklaard en snel geleverd, en dan heb ik het nog niet eens over al de onkosten die weer zijn ontstaan door dit bedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 december 2021 om 15:08 geantwoord

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat twee pakketten uit het buitenland niet zijn aangekomen bij u. Ik kan mij voorstellen dat u hier enorm van baalt zeker omdat u hier al heel erg lang op wacht. Ik bied u dan ook mijn oprechte excuses aan voor het ondervonden ongemak.

In mijn gegevens zie ik dat de laatste scan alweer lang geleden is helaas is niet bekend waar uw pakketten zijn op dit moment. Helaas kunnen wij dan geen verder onderzoek meer verrichten en u alleen maar verwijzen naar de afzender.

De reden dat wij u verwijzen naar de afzender heeft te maken met het feit dat de afzender onze opdrachtgever is en hier mee de partij om verder onderzoek te laten doen. Mochten de zendingen ook dan niet gevonden worden dan kan er met de afzender naar een passende oplossing gezocht worden.

De afzender kan contact zoeken met de buitenlandse postorganisatie waarmee het naar Nederland is gezonden zodat deze het verder kunnen oppakken met PostNL. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lesley1988