Klacht: 2 x zelfde pakketje kwijt geraakt

op 17 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling gedaan via internet, deze moest ik voor een bepaalde tijd in huis hebben, helaas was PostNL deze kwijtgeraakt, na een aantal weken ineens boven water tot zover kan het een keertje gebeuren dacht ik, pakketje kon ik gelukkig terugsturen, deze is echter ook nooit aangekomen op het verzendadres en kan ik fluiten naar mn geld aangezien PostNL zegt sorry onze excuses maar de volgende verzending kunt u kosteloos versturen, daar heb ik natuurlijk helemaal niets aan ­čÖü vraag me uberhaubt af of ik nog wel wat via hun wil versturen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 40 euro aankoopkosten terug krijg ben ik meer dan tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Baas, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u pas na een aantal weken uw pakket heeft ontvangen. Ik begrijp dat daarna hetzelfde pakketje bij het retour zenden niet is aangekomen bij het verzendadres. Ik vind dit erg kwalijk en bied u hiervoor allereerst mijn excuses aan. Graag wil ik ├ę├ęn en ander voor u nakijken wat er precies met deze zendingen is gebeurd. Wilt u hiervoor zowel van de oorspronkelijke verzending als van de retourzending de track&trac├ę code sturen? Deze code begint met 3S. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht sbaas

11 maanden geleden - Goedendag De Track&Trace code is 3skaba725108729. suc6 met zoeken. Gr Sarina

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 augustus 2016 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Baas,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending naar Raalte niet is afgeleverd op het opgegeven adres. Mijn excuses daarvoor.

Ik zie dat u uw melding reeds via een ander contactkanaal aan ons kenbaar heeft gemaakt. U kunt direct reageren op de e-mails die wij u hebben gestuurd. Wij handelen uw melding langs die weg verder af, om dubbele acties te voorkomen. Ik beschouw uw melding via dit medium als afgerond.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sbaas