Klacht: 2 x schriftelijk abonnement beëindigd, maar abonnement loop door

op 13 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 juni 2016 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Bode,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben ook in februari een brief van u ontvangen met het verzoek om het abonnement te beëindigen. Naar aanleiding daarvan hebben wij het abonnement voor u beëindigd per 24-11-2016.

De reden dat wij deze einddatum hebben aangehouden is omdat u een jaarcontract bent aangegaan, waarbij u de eerste twee maanden de krant gratis ontvangen heeft. Het is niet mogelijk om dit contract vroegtijdig te beëindigen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door MarkHagens