Klacht: 2 X pakket ingediend en 2 x verloren??

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 21:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wijnants,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending die al twee keer niet door u is ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u graag een oplossing ziet voor het feit dat uw zending tot twee keer toe niet is aangekomen. Omdat u in België woont kan ik uw verzoek niet beantwoorden. Deze pagina is bedoeld voor consumenten van PostNL binnen Nederland. Op de volgende pagina vindt u de contactgegevens van mijn collega’s van PostNL België: https:www.postnl.becontact.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via https:www.postnl.be.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Van Bee