Klacht: 2 x kosten beslag gevorderd door Ing bank

op 01 februari 2018 over ING in de categorie Banken

Omdat mijn man een probleem met deuwaarder Maere heeft is er door de ing bank 100 euro beslag gevorderd van zijn bankrekening. Omdat we in gemeenschap van goederen getrouwd zijn is er ook nog een keer extra 100 euro van mijn ing bank rekening afgehaald. Dus 200 euro boete door de Ing opgelegd voor een conflict waar ik niets mee te maken heb.

Mijn 100 euro per direct terug op mijn bank rekening. Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van de sns naar de ing bank. Weet iemand of iedere bank deze belachelijke handelswijze heeft? Dus zomaar van 2 rekeningen 100 euro beslag vordert? En wie krijgt deze vordering?

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 februari 2018 om 09:23 geantwoord

Beste Ylm,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat dit even schrikken is als dit bedrag 2 keer wordt afgeschreven.
Ik heb helaas via deze weg geen inzicht in de beslagleggingen en waarom deze kosten dubbel zijn geïncasseerd. Ik wil je dan ook vragen om even te bellen met 058-2340031. Dit is onze afdeling Beslagen. Daar kunnen ze je verder helpen.

Meike
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ylm