Klacht: 2 x brief ( groot model A6 ) verzonden en komt niet aan bij,het adres ” Vincent Damen Vlierwede 19 2993GK BARENDECHT “?

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een brief ( envelop groot model A6 ) met inhoud een kleine USB stick, deze maand 2 x gestuurd, en deze komt niet aan bij de geadresseerde ” Vincent Damen Vlierwede 19 2993GK BARENDECHT “?
De laatste keer dat deze envelop met inhoud heb verstuurd is, woensdag 24 januari 2018 s’morgens om 11;00 uur en is tot met vandaag 27 januari niet aangekomen?

Het lijkt mij zinvol e.a. te onderzoeken, immers dit zou je toch niet verwachten bij een bedrijf als PostNL?
Mijn vader heeft 25 jaar bij dit bedrijf gewerkt, dat toen nog " PTT " heette, als hij dit zou lezen, zou hij zich in zijn graf omdraaien;-((

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer De Vos, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u tot tweemaal toe een USB stick heeft verzonden en beide tot op heden niet zijn aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier erg ontevreden over bent en wil u namens PostNL mijn excuses voor aanbieden. Aangezien het om poststukken gaat welke zijn verzonden zonder track en tracé code, kunnen we niet precies nagaan wat er met de zendingen is gebeurd. Ze worden niet geregistreerd zoals bijvoorbeeld met een aangetekende brief wel het geval is. Ik wil hier uiteraard wel een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken medewerkers besproken kan worden en we na kunnen gaan of het vaker voorkomt in het postcodegebied van de ontvanger. Hiervoor heb ik nog wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven waar u beide zendingen op de post heeft gedaan? Dat kunt u eventueel nakijken via https://www.postnl.nl/locatiewijzer?q=#/. Verder zou ik van u willen weten wanneer u het eerste poststuk op de bus heeft gedaan zodat ik daar ook een melding over door kan zetten. Ik hoor bovenstaande graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer De Vos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 februari 2018 om 08:35 geantwoord

Geachte heer De Vos,