Klacht: 2 verjaardagskaarten niet bezorgd

Gagelgat22 op 16 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vrijdag 27/10/17 een verjaardagskaart verstuurd naar een meisje die de 28/10 12 jaar wordt. Helaas is deze kaart niet aangekomen. Deze is om 17:00 uur gepost.
Maandag 30/10/17 heb ik een verjaardagskaart verstuurd naar iemand die 31/10/17 jarig is en ook die is helaas noet aangekomen. Beide poststukken heb ik bij de Bruna (3825MJ) binnen in een gesloten postbak gedeponeerd.
Ik ben het vertrouwen hierin wel kwijt. Ik kan beter mijn geld zo op straat gooien. En dan heb ik het niet eens over de teleurstelling van de jarigen.

niet!!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Jansen, Ik vind het spijtig om te vernemen dat twee verjaardagskaarten niet bij de geadresseerde zijn aangekomen. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Zou u van beide geadresseerden de naam, postcode en huisnummer mee willen sturen? Dan maak ik hier graag melding van, zodat onderzocht kan worden of dit vaker voorkomt in hetzelfde postcodegebied. Ik neem aan dat de adresgegevens correct op beide poststukken vermeld stonden? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste post.nl Adres meisje 12 Ossenkamp 8 3829GV Hooglanderveen Adres moeder: Elly Takmastraat 52 3813 MC Amersfoort achterop de kaart zet ik altijd mijn postcode en huisnummer. ik denk dat het fout gaat bij de buslichting omdat dit al eens eerder is voor gekomen bij mij.Ik durf bijna geen kaart meer te versturen omdat ze niet aankomen

Heeft op 17 november 2017 om 10:28 geantwoord

Geachte mevrouw Jansen,

Dank u wel voor de gevraagde informatie.

Ik heb voor u een melding aangemaakt en er zal nu onderzocht worden aan de hand van de postcodes waar de oorzaak ligt en hoe het moet worden opgelost.

Mocht er meer bekend zijn dan zal er contact met u worden opgenomen hierover. Meer dan dit kan ik niet voor u betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door