Klacht: 2 uur wachten met stervende hond

op 07 september 2018 over Dierenkliniek Makatsi in de categorie Dierenwinkels

Wij merkten op maandag dat onze hond erg ziek was hebben de klachten telefonisch gemeld en ze vertelde ons dat we maar poep moesten langsbrengen dat hebben we gedaan na 3 dagen nog niks terug gehoord en onze hond zakte in elkaar we zijn met spoed naar makatsi gereden daar hebben we 2 uur gewacht terwijl onze hond lag dood te gaan nadat we in de onderzoekskamer geroepen werden werd ons verweten dat we niet eerder gekomen zijn en onze hond aan het doodbloeden was uiteindelijk bleek bij een andere dierenarts dat hij bloedarmoede had en hebben we hem moeten laten inslapen we nemen makatsi erg kwalijk dat zij onze klachten niet eerder serieus namen en dat wij 2 uur hebben moeten wachten en daarna zo slecht behandeld zijn ik vind het erg jammer heb altijd een fijne ervaring gehad tot nu toe maar op deze manier afscheid moeten nemen van onze hond was echt vreselijk moeilijk

Wij zouden graag zien dat deze klacht bij makatsi komt en dat ze in vervolg meer rekening houden met de gevoelens van hun cliënten en de baasjes
Wij zouden ook heel graag zien dat er meer informatie word gegeven aan de assistenten (protocol vragen) onze hond had bloederige ontlasting en was erg afgevallen dit hebben gemeld aan de assistente de ernstigheid van de bloedarmoede had mischien voorkomen kunnen worden als ze bijvoorbeeld gevraagd had of zijn lippen ook bleek waren maar ons werd verteld maar wat ontlasting lans te brengen wij nemen makatsi dit niet zozeer kwalijk want we maken allemaal wel eens een foutje maar we zouden wel graag zien dat er aan gewerkt word om dit de volgende keer beter op te pakken

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dierenkliniek Makatsi over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tkomodiki