Klacht: 2 uur te vroeg bezorgd

op 01 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens mijn track en trace nummer zou mijn pakketje tussen 14.00-18.00 uur komen. vervolgens werd hij even over 12.00 uur aangeboden en toen was ik nog niet thuis.
Ikheb hier speciaal een halve dag vrij voor genomen.
Nu kan ik voor morgen wel tijden kiezen ook onder werktijd,wil ik daar niet weer vrij voor nemen,kan ik het vroeg of laat ophalen tegen meer betaling van 1.95.
Dit is toch te grof voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Zo wie zo als ze het eerder aanbieden en iemand is niet thuis moet je het een 2e keer aanbieden binnen het tijdsbestek dat door hun wordt gesteld.

In mijn geval wil ik op zijn minst mijn 1.95 retour hebben en excusses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juli 2016 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Mels,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag ik u een toelichting.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer een chauffeur eerder is dan het aangegeven tijdvak. Maar het tijdvak kunnen we nooit helemaal garanderen dit is een indicatie. Ik zie dat het pakket diezelfde dag nog wel bij u is afgeleverd. Een vergoeding kan ik u in dit geval helaas niet aanbieden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door opawillem