Klacht: 2 uur te vroeg bezorgd

op 01 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens mijn track en trace nummer zou mijn pakketje tussen 14.00-18.00 uur komen. vervolgens werd hij even over 12.00 uur aangeboden en toen was ik nog niet thuis.
Ikheb hier speciaal een halve dag vrij voor genomen.
Nu kan ik voor morgen wel tijden kiezen ook onder werktijd,wil ik daar niet weer vrij voor nemen,kan ik het vroeg of laat ophalen tegen meer betaling van 1.95.
Dit is toch te grof voor woorden.

Zo wie zo als ze het eerder aanbieden en iemand is niet thuis moet je het een 2e keer aanbieden binnen het tijdsbestek dat door hun wordt gesteld.

In mijn geval wil ik op zijn minst mijn 1.95 retour hebben en excusses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 juli 2016 om 12:18 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Mels,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag ik u een toelichting.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer een chauffeur eerder is dan het aangegeven tijdvak. Maar het tijdvak kunnen we nooit helemaal garanderen dit is een indicatie. Ik zie dat het pakket diezelfde dag nog wel bij u is afgeleverd. Een vergoeding kan ik u in dit geval helaas niet aanbieden.

Alle klachten die gemeld zijn door opawillem