Klacht: 2 stoelen besteld op14-04-2017

op 14 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 -08-2017 wordt er maar een stoel geleverd,maar wilde dat ik voor twee stoelen het restant van 1300 euro ging betalen.

Gewenste Oplossing:

Na tel.kontakt werd er gezegd dat er iets fout was gegaan en men stelde voor om 12 a 14 weken weer te wachten of een anderen stoel er bij te nemen.!
Stoel gewijgerd en verteld dat binnen vier weken ik beide bestelden stoelen wilde hebben of anders de door mij 340 euro betaald op 14-04 -2017 terug te storten op mijn rekening zodat ik ergens anders 2 stoelen kan gaan kopen.Dit was het einde van het gesprek!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 28 september 2016 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hobu@solcon.nl