Klacht: 2 pakketten worden in dezelfde week op hetzelfde adres niet bezorgd!

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op woensdag 22 augustus is er een pakket verstuurd, 3SKABA893955305 en niet bezorgd. Het blijft hangen in het sorteercentrum en schuift telkens door voor bezorging op de volgende dag. Op donderdag 23 augustus is er een pakket verstuurd, 3SOPKA2356657 en niet bezorgd. Het blijft hangen in het sorteercentrum en schuift telkens door voor bezorging op de volgende dag. Tot tweemaal toe PostNL gebeld zonder concreet resultaat, men weet ook niet waarom de pakketten niet worden afgeleverd, maar kunnen wel zien dat ze niet kwijt zijn. Intussen beide verzenders gevraagd om PostNL te bellen om een onderzoek op te starten. Teleurstellend!

Als beide pakketten z.s.m. worden bezorgd!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Ackermann, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog niet meer duidelijkheid over beide zendingen heeft. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Volgens de scans van beide pakketten is er vertraging opgetreden, waardoor het langer heeft geduurd voor de pakketten bezorgd zijn. De scans geven echter aan dat beide zendingen gisteren alsnog bij u bezorgd zijn. Heeft u de pakketten inmiddels in ontvangst kunnen nemen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:01 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Henk1966