Mijn Klacht:
Ik heb via postorderbedrijf ETSY in het buitenland een bestelling gedaan. Het gaat om een handgemaakt sieraad.
De eerste bezorgpoging is kennelijk mislukt. Omdat het item was verstuurd zonder tracker code, kon ik ook geen klacht indienen of navraag doen bij PostNL. Het eenmansbedrijfje bood aan het product nogmaal te maken en opnieuw verzenden met trackercode via Express Post van Australia mail. Dit is gebeurd, hiervan heb ik de bewijzen ontvangen. De trackercode laat zien dat het pakket in Nederland is aangekomen. Het laat zien dat het ingeklaard is. Vervolgens staat er bezorgd in Amsterdam, terwijl het adres in Dordrecht is.
Het 2e pakket is net als het 1e pakket niet bezorgd, noch is er een bezorgbriefje in de bus gedaan op het bezorgadres.
Ik heb via de online chat service van PostNL een klacht ingediend. Mij is op aandringen een casenummer gegeven (case 04452817). Echter er werd bij gezegd dat het hier een klacht betreft die ze intern zouden behandelen. Ik zou er niets meer over terughoren.
Ik vond dit raar. PostNL heeft mij terugverwezen naar de Afzender. Ik heb de afzender in Melbourne Australie geinformeerd. Echter, zij heeft volgens mij correct gehandeld en valt niets te verwijten.
Mij lijkt het duidelijk dat PostNL onzorgvuldig is geweest en een oplossing moet bieden of het pakket moet bezorgen.. Dit is mijn klacht!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik mijn pakket van PostNL ontvang of als zowel ik als afzender schadeloos worden gesteld door PostNL voor de geleden schade en verloren tijd circa 2 uur. (tijd met navraag bij lokale postagentschap in dordrecht, bij afzender en bij postNL zelf).
