Klacht: 2 pakketten nog steeds onderweg!!

op 10 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 3 oktober heb ik een pakket verstuurd met pakketnummer 3SDFC2423389134, als ik inlog op de site staat nog steeds Planning wordt gemaakt. Daarbij wacht ik ook nog op een pakket, 3SDFC3450472503, zelfde verhaald, dit is 5 oktober afgegeven en de status is ook nog steeds Planning wordt gemaakt. Zowel degene die het pakket moet ontvangen bij het eerste nummer en ik als ontvanger van het 2e pakket vragen ons af waar onze pakketten blijven?!Ik heb al een email gestuurd naar DHL zelf, totaal geen reactie gewoon. Fijn bedrijf dit

Als de ontvanger haar pakket heeft en als ik mijn pakket heb ontvangen!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:35 geantwoord

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat u twee pakketten verstuurd heeft waarbij vertraging is ontstaan. Als ik uw zendingen opzoek in ons systeem zie ik dat voor beide pakketten inmiddels een onderzoek is opgestart. Zodra er meer informatie is over één van beide onderzoeken zullen wij direct contact met u opnemen.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 11 oktober 2017 om 07:14 geantwoord

Er is geen sprake van een oplossing, dit probleem is nog steeds actief. Het zou daarom als in behandeling zijnde moeten worden genomen en niet als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Schaduw