Klacht: 2 pakketten niet geleverd

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

van de Hema uit zijn er 2 pakketten naar mij verstuurd, die zouden vorige week dinsdag geleverd worden. DHL gebeld en die weten van 1 pakket niets af, dat is niet gescand en dus kwijt en het andere pakket is beschadigd en ze weten niet of dit terug gestuurd is naar de HEMA.
kortom Hema gebeld en die hebben geïnformeerd waar het pakket is , maar nog geen onderzoek gestart, zodat ik mijn geld niet terugkrijg.

Als ik mijn geld terugkrijg of de 2 dozen wijn alsnog geleverd krijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 12:28 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat 1 van uw pakketten retour afzender is gestuurd in verband met een breuk van de flessen. De andere zending heeft inderdaad vertraging opgelopen, de reden hiervan is niet duidelijk helaas. Ik adviseer u dan ook om toch aan Hema te vragen hier een onderzoek voor te starten met DHL. Dan kan uitgezocht worden wat er precies aan de hand is zodat het pakket alsnog bij u bezorgd kan worden.

Janneke
DHL Parcel webcare

Heeft op 18 september 2018 om 17:25 geantwoord

Is geen oplossing, die had al een week geleden geleverd kunnen worden. Ik heb nog steeds niets, maar het kostte wel geld en heel veel moeite door fouten DHL

Alle klachten die gemeld zijn door smusters