Klacht: 2 pakketten achter elkaar kwijt!

op 10 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x achter elkaar een pakket laten verzenden via DHL (omdat verkopers dit wilde). Het eerste pakket was er na 1,5 week nog niet dus de verkoper had onderzoek op laten starten, vervolgens werd dit pakket ineens binnen een dag bezorgd (zonder dit te melden aan de verkoper/aanvrager onderzoek!). Die heb ik zelf op de hoogte moeten stellen. Nu weer een pakket kwijt, al 2,5 week!!!! Ik mag zelf niets doen en omdat de verzender weinig zin heeft om contact te houden met zowel DHL, als mij geeft niemand mij informatie…. en wanneer ik bel naar DHL om verhaal te halen (tenslotte heb ik pakket en verzendkosten betaald, dus verzender heeft weinig belang bij oplossen van dit probleem!) krijg ik nog een grote mond ook!!!!! Heel ongepast! Ik heb tenslotte gewoon het afleveradres en de track-en-trace code?!

Gewenste Oplossing:

Als ik geïnformeerd wordt hoe dit opgelost wordt! Het zou zelfs maar zo kunnen dat jullie het pakket vergoeden aan de verzender en ik daar nooit iets van weet, terwijl ik alles betaald heb. Dan zou die persoon nog aan mij verdienen ook!!! dat lijkt mij niet reeel!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door marieke van Rijnsoever