Klacht: 2 pakjes verdwenen

op 25 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 pak is niet meer te vinden 3 weken terug

Nu is er weer een pakje verdwenen

Ander pak is wel aangekomen maar er is ingekeken

Iemand kijkt dus in de dd pakken p

Ik baal Durf nu geen pakjes meer te laten verzenden door DHL

Als ik mijn Pak hier heb

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 mei 2020 om 12:20 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat er nu al twee zendingen binnen korte tijd zijn kwijtgeraakt. Ook zou een zending open zijn aangekomen waardoor u het vermoeden heeft dat er door ons in gekeken wordt. Mijn excuses voor al het ongemak.

Ik heb uw zending CY459497498DE nagekeken en zie dat deze niet in Nederland is aangekomen: https:www.dhl.deenprivatkundenpakete-empfangenverfolgen.html?piececodeCY459497498DEciddhlde. Deze blijft dus helaas om onduidelijke redenen in Duitsland stagneren. Wij hebben hier verder geen inzage in en ik moet u adviseren om dit te melden bij de afzender. Die kan hiervoor namelijk bij DHL in Duitsland een onderzoek naar opstarten om na te gaan wat er precies misgaat.

Wat betreft het geopende pakket. Tijdens het vervoeren en sorteren van honderdduizenden zendingen kan het helaas weleens voorkomen dat de tape loslaat van een zending en dat het pakket daardoor geopend wordt. Dit gebeurd niet bewust en wij doen dit dus zeker niet om even in uw pakket te kijken. Wel is het zo dat een zending eigenlijk dan even netjes dichtgemaakt moet worden en niet op die manier bezorgd mag worden. Als u dit toch zo heeft ontvangen is dat natuurlijk erg slordig. Mocht u dat vaker zien, dan vernemen wij dat natuurlijk graag.

Mijn excuses voor al het ongemak. Hopelijk is er spoedig meer duidelijkheid over de zending vanuit Duitsland.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Heeft op 25 mei 2020 om 12:28 geantwoord

Het plakband is duidelijk helemaal over de lengte doorgesneden
Dus er is wel degelijk ingekeken
Verder kijkt Duitsland ook waar het pakje is

Alle klachten die gemeld zijn door Ank s